joi, 20 mai 2010

Lefurile fotbalistilor atarna de meciul cu Delta Tulcea

Conducatorii FC Botosani le-au cerut jucatorilor sa invinga sambata pe Delta Tulcea pentru a-si primi si diferenta din rata contractuala.
Meciul de sambata cu dobrogenii este crucial pentru multi jucatori. Pe de o parte este unul din ultimele in care mai au sansa de a-si salva locul la FC Botosani, iar pe de alta parte sunt obligati sa castige pentru a primi si cea de a doua jumatate din rata contractuala. Presedintele clubului a avut o discutie cu toti componentii lotului si le-a cerut sa invinga. In plus, Valeriu Iftime, cel care se ocupa de plata contractelor si a primelor de joc, spune ca va achita banii diferentiat, in functie de evolutia jucatorilor in acest sezon. (Razvan Sauciuc)
„In momentul acesta am o datorie de peste 100.000 de euro catre jucatori, care inseamna diferenta de contracte si primele de joc restante. Teoretic banii ii am, dar practic nu sunt la mine in buzunar. Cred ca am sa le pregatesc o surpriza interesanta si o sa-i platesc in functie de cati bani am pe cei care merita”, Valeriu Iftime, finantator FC Botosani
„Nu mai avem emotii in privinta retrogradarii chiar daca nu suntem si matematic salvati, dar vreau sa castigam meciul de sambata. Suntem datori suporterilor pentru ca de la meciul cu Gloria Buzau din prima etapa a returului nu am reusit sa mai castigam pe teren propriu. Am avut o discutie cu jucatorii si le-am cerut sa castige meciul cu Tulcea pentru ca banii in mod sigur vor veni”, Cornel Sfaiter, presedinte FC Botosani

Niciun comentariu: