joi, 20 mai 2010

o echipa de mamaligari

Valeriu Iftime: Acțonarii FC Botoșani s-au declarat extrem de nemulțumiți de prestația echipei la Galați și promit că din vară se va face curățenie în lotul FC-ului. „Sunt indolenţi, nu au nicio morală, nimic. Suntem o echipă de mămăligari. Dacă vor să ia banii bine, dacă nu, nu. În rest, mai bine rup banii, îi tai, îi dau în piaţă. A fost o ruşine de fotbal. Nu mă poate obliga nimeni să îi plătesc. Până nu aduc puncte din deplasare, 6 puncte, nu le dau nimic. N-au decât să plece acasă. Decât să dai bani la fotbal la Botoşani mai bine îi îngropi sau îi pui într-o valiză şi le dai drumu pe Dunăre. Nu am jucat, am mimat fotbalul”, a izbucnit Valeriu Iftime la finalul meciului de la Galați.

Patronul Elsaco a continuat să-i critice pe jucătorii lui Popovici însă în același timp i-a dat ca exemplu pe cei ce transpiră în tricoul formației roș-alb-albastre: "lui Apostol şi Codreanu nu am ce să le reproşez pentru că şi azi au muncit, s-au zbătut şi nici lui Tincu, care e fotbalist. Ceilalţi au fost nişte puturoşi şi nişte indolenţi. Ce au jucat ei azi pot să joc şi eu dacă fac câteva antrenamente. La cum au jucat ar trebui să-i trimit fără autobuz acasă şi să-i chem mâine dimineaţă la 8.00 la antrenamente".

Cornel Șfaițer nu s-a arătat nici el prea încântat de evoluția jucătorilor: "Am făcut un joc slab în faţa unei echipe modeste. Nu aveam voie să nu câştigăm, în faţa unei echipe precum Dunărea Galaţi. Este adevărat că am avut şi multe absenţe dar asta nu este o scuză pentru jucători. Cei care au intrat pe teren trebuiau să arate că merită să joace. Ne-am dorit să terminăm pe un loc cât mai bun dar din păcate nu reuşim. Avem stadion frumos, avem condiţii destul de bune, avem suporteri destul de mulţi faţă de alte echipe, vrem banii la zi dar pierdem la Galaţi în faţa unei echipe care era aproape retrogradată. Nu e normal”.


Niciun comentariu: